Saturday 21 September 2013

Mylovedcrush

Awak nak tahu tak satu rahsia ? First time saya call awak , saya melting gila dengar suara awak aww :) . Suara awak comel gila tahu tak :D ? Sejak dari haritu saya dah mula jatuh cinta kat awak dan saya dah mula sayangkan awak ;* ~ Saya nak terus terang kat awak , tapi saya malu and takut :( . Lagipun , kita nikan bawu je kenal , kan ? Belom tahu lagi perangai masing2 macam mane :) . So , saya rase lebih baik kita berkawan dulu :D . Maybe satu hari nanti saya akan mengaku jugak kat awak yang saya dah sayangkan awak <3 ~ Hmm okaylah awak , saya nak tido dulu :) mata saya dah ngantok gila dah ni >< . Byebye , Iloveyousomuch dear <3 Take care and don't naughty2 aww :) Goodnight , sweet dreams and jumpe dalam mimpi sayang x* . Assalamualaikum Mycrush ;*

No comments:

Post a Comment