Saturday, 30 July 2011

nape malam ney aku tak bolew tidur ?

a'ahh , nape malam ney aku tak bolew tidur ? dahlah esok pagi aku kene pergi tuisyen pukul 8 pagi - 12 tengahari . aku dah cube nakk pejam mate tapi takk bolew jugak , kalaw tengok TV ~ mak aku marah ! apeelah aku nak buatt mlm-2 bute mcm ney ? korang-2 , kalaw takk bolew tidur nak buatt mcm manee ekk ? bace buku ? MALAS ahh aku nak bace buku , malam tadi pukul 8 malam aku dahh bace buku . HAHA : ) semua buku aku dahh bace, contohnye , KOMEK , MAJALAH remaje , buku SKOLAH , buku masak-2 pun aku dahh bace . HAHA : ) okeylahh geng , mak aku dahh marah sbb takk tidur lagi ! HAHA : )

kalaw adee story lagi aku cerite
katt korang and satu lagi aku nakk ckp katt korang
jgan tidur lambat-2 nanti parents korang marah pulak .
HAHA : )  .
chaw dulu ~
....

No comments:

Post a Comment