Sunday 4 September 2011

: selamat hary raye :

selamat hary raye semua , mcm manee hary raye korang ? dapat duit raye takk ? aku dapat ! HAHAHA : D . korang adee takk pengalaman pahit dan manis katt kampung ? aku adee , aku cerite katt korang pengalaman pahit aku dulu semase katt kampung  . pengalaman pahit yg pertame : aku jatuh motor katt kampung , time tuhh aku nakk belok seleko , pastu dahlahh adee orang ramai tengok aku jatuh ! MALU siott . pengalaman pahit yg kedue : time tuhh aku nakk sorokkan luke aku katt parents aku . tapi adek aku bagi tahu mereke ! pengalaman pahit yg ketige : time tuhh aku nakk basuh luke aku katt bilek air , pastu aku tergelingcer ! saket gile . parents aku ckp katt aku , nanty takk bolew raye ! .. akhirnye aku dahh sembuh ! time tuhh betul-2 malam raye . pengalaman manis aku ialah aku dahh bolew bawak motor dgn selamat ! ... best bawak motor neyy . aku rase korang jgan jeles ape yg aku bolew buad .. HAHAHA : D

okey ahh korang , aku nakk chaw dulu
nanty aku cerite lagi ape yg berlaku katt diri aku neyy
kata-2 terakhir aku .. SELAMAT HARY RAYE .
korang jgan ahh ikut mcm aku neyy ..
bye gengs , chaw dulu .

No comments:

Post a Comment